BIZTOSÍTÁS TIPPEK

A SZAKÉRTŐTŐL

Friss Hír: Elindult a Pannon-Safe chatbotja! Te már próbáltad?

Életmód 2020. 06 21.

A mai napon elindult a cég messenger chatbotja! Hogy ez pontosan mit jelent és mire jó? Olvass tovább, és megtudod!


Először is kezdjük azzal, hogy mi is a chatbot, hogyan tudod használni?
 
A Pannon-Safe Chatbotja azzal a céllal született, hogy mind a meglévő ügyfeleiknek, mind pedig az oldalukon járó érdeklődőknek gyorsan, egyszerűen nyújtson használható információkat. Ez a csevegő robot a Facebook oldalhoz van kötve, tehát ha üzenetet írsz nekik, akkor először a „robottal” találkozol. 
A chatbotot elsősorban a megjelenő menüpontokon keresztül tudod használni, úgy a legkézenfekvőbb. Gyorsan megtalálhatod a téged érdeklő információkat a világos menürendszerben de vannak beépített kulcsszavak is, amikre reagál a program, ilyen például, hogy:
 
- biztosítást szeretnék kötni
- menü
- kérdésem van
- szerződéseim
- irodakereső
- kvízjáték
 
Miben tud segíteni, mire tudod használni?
 
Ha csak érdeklődsz biztosításkötés iránt, akkor kiválaszthatod, hogy milyen biztosításokat tudsz a Pannon Safe-nél online megkötni. Van lehetőség arra, hogy többet megtudj az egyes termékekről a gyakori kérdések menüpontban, de a kalkulátor kitöltésével rögtön egy megköthető ajánlatot kapsz.
 
Ha már meglévő ügyfelük vagy, akkor gyorsan el navigálhatsz az aktív szerződéseidhez.
 
Valamint függetlenül attól, hogy a Pannon-Safe elégedett ügyfelei között vagy-e már, vagy sem, nézelődhetsz a legnépszerűbb blogcikkeik között és megkeresheted a hozzád legközelebbi irodájukat. 
 
Böngészheted a gyakori kérdéseket is, amiből sokat tanulhatsz, hiszen úgy vannak összeválogatva a kérdések, hogy a legégetőbb biztosítási problémákra kapj bennük választ. 
 
A Pannon- Safe készített neked egy 5 kérdésből álló kvízjátékot is, ha leszeretnéd tesztelni a tudásodat általános, biztosítással kapcsolatos kérdésekben. Ha sikeresen kitöltöd a játékot, akkor utána vár rád egy meglepetés is. :)
 
Ugyanakkor nem veszett el teljesen a személyesség, ugyanúgy itt vannak Neked, ha személyes segítséget szeretnél kérni tőlük. A chatbot menüből van lehetőséged kiválasztani az élő chat opciót, tehát hogyha szívesebben beszélnél egyik kollégájukkal Messengeren keresztül, akkor ők erről egyből kapnak értesítést és amilyen gyorsan csak tudnak, válaszolnak a kérdésedre!
 
Mivel a Pannon Safe most indította el ezt a kényelmi szolgáltatást, ezért hálásak lennének mindenfajta visszajelzésre a robottal kapcsolatban. 
 
Ide kattintva ki tudod próbálni a robotot, de a weboldal jobb alsó sarkában is mindig megtalálod, éjjel-nappal!
 
 
 
Szólj hozzá


Ez is témába vág

Életmód

Jobb ma, mint holnap: hogyan rendezzük a biztosítási számláinkat

2018. 01 30.

Biztosítási díjunk időben történő befizetéséről sokan megfeledkeznek, ugyanakkor fontos, hogy tartsuk a határidőket. Az időbeni csúszás magában hordozhatja a veszélyt, hogy elveszítjük a biztosítás által nyújtott lefedettségeket. Pár apróság betartásával elkerülhetjük az elmaradó számlák halmozását.

Elolvasom  
Életmód

Hogyan részesülhet gyereked a legjobb szakorvosi ellátásban?

2020. 06 15.

A gyerekek hajlamosak veszélybe sodorni magukat egy kis móka kedvéért. Ők még nem tudhatják azt, hogy egy ártatlannak tűnő fáramászás akár egy kartöréssel is végződhet. Viszont akkor, ha megtörténik a baj, nagy dilemma lehet, hogy most aztán hova tovább? Melyik orvos vagy rendelés a legjobb választás? Ebben a cikkben összehasonlítottuk neked a Magyarországon elérhető egészségügyi ellátásokat, hogy a legmegfelelőbb kezelést kapja a gyerkőc.

Elolvasom